marți, decembrie 14, 2010

Vocea unui vis

Cu aripa muiata in lacrimi, sufletul meu mai inchide in sipetul cu amintiri, un dor. Am calatorit alaturi de voi cu bagaje putine si vise multe, eu si cu mine, dincolo de orice nor. Am venit alaturi de voi cu o primavara in suflet, sub forma unei voci, in inimile voastre arzand de dor si iubire. Mi-ati fost inceput de zbor catre lumea iubirii si a sperantelor ce se implinesc uneori pentru o clipa. Va multumesc ca mi-ati fost alaturi mereu printre vise, zboruri si iubire. Sufletul meu rataceste acum intr-o clipa a neputintei, cautand eternitatea.

Un comentariu:

C.T spunea...

Nnu-i greu , nu-i usor ..sa mergi pe un drum in care in visele tale sunt amintiri , in care iubirea pierduta nu vrea sa intoarca privirea catre aripa ta inmuiata in lacrimi de dor. Taramul iubirii este undeva departe ssi prea putini il gasesc pentru eternitate. E trecator totul la fel ca timpul...Sarbatori cu bine si visele sa se implineasca!