duminică, decembrie 26, 2010

Scrisoare


De ani de zile nu imi doresc de la Mos Craciun ceva anume... am invatat sa apreciez ceea ce am. Nu am uitat sa cred in visele mele... iar lacrimile mele s-au transformat incetul cu incetul in lacrimi de fericire. Am invatat sa traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima, sa iubesc si sa daruiesc tot ce am mai bun in mine. Mi-as dori doar sa-mi daruiasca puterea de a crede in imposibil, de a avea puterea sa o iau mereu de la capat, sa intind bratele catre cer, sa prind fulgii de nea si sa-i daruiesc mii, cuiva drag, sa adun picaturi de ploaie si sa-mi fac din ele colier, sa pot aduna buchet toate sperantele si sa le pun la picioarele prietenilor mei, iubitului meu si ele sa va sopteasca toata iubirea mea. Iar daca mosul cel bun va uita sa-mi aduca cadoul cerut, il rog sa nu uite sa-mi aduca sperante si fericire, de atat avem nevoie... eu si prietenii mei. SARBATORI FERICITE!

Niciun comentariu: