marți, martie 20, 2012

Cioburi


Incerc sa adun intre filele vietii mele picaturile de fericire transformate acum doar in ganduri. Ce pret are fericirea? Cat costa un suras si o raza de soare? As putea spune... un pas in doi, un pas spre maine sau doar un pas spre nicaieri. N-am stiut sa zambesc atunci atunci cand nu ar fi trebuit sa plang, dar astazi plang in mijlocul timpului stingher cu fiecare particica din mine, pentru un strop nemeritat de fericire. Nici timpul, nici distanta, nici oamenii nu mai pot imblanzi durerea mea. Lacrimile soarelui, lacrimile cerului, lacrimile copacilor, lacrimile de fericire sunt acum lacrimile sufletului meu. Carbuni incinsi mi-au ars destinul iar sufletul tau m-a ucis fara sa ma atinga. In causul palmei tale aduni acum doar cioburi de suflet, ce nu mai folosesc nimanui. Inchid ochii si ma cufund in noi... eu nu te vad, tu nu ma vezi si nu mai suntem doi.

2 comentarii:

TOAMNA DE AUR spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Unknown spunea...

Foarte frumos