joi, februarie 16, 2012

Amurg de iubire


Am vrut un sens in viata, sa fiu un suflet curat, aproape de tine, dar viata are uneori prea multe sensuri. Ma culcam adesea langa sufletul tau si era atat de bine acolo. Invatasem sa dansez printre vise, dar inima ranita refuza acum sa mai vibreze. Iubirea noastra a murit undeva, sub cuvinte. Nu stiu de ce plang, dar visele mele parca s-au trezit la realitate. Poate pentru ca nu mai pot imparti cu tine frumusetea unui curcubeu in zilele cand esti trist. Poate doar de tristetea amurgurilor, poate de drag, de blandete... cine mai stie? Astazi sufletul meu e plin de indoieli. Dragostea mea e ca un copil parasit si nu mai simt bataile inimii tale spunandu-mi atat de simplu... te iubesc. La miez de noapte, cand doar lumina lunii ne priveste, tineretea noastra a murit, iar apusul incepe sa doara. De ce-mi interzic tot ceea ce-mi doresc din toata inima?

2 comentarii:

Denisa spunea...

Foarte frumos!!!! Felicitări ptr munca depusă

Unknown spunea...

De ce??? Raspunsul este in inima ta si in sufletul tau. Tot acolo unde ai lasat loc sa umbreasca inima si sufletul. Cind vei alunga umbra so soarele va intra din nou iubirea va izvori