joi, iunie 02, 2011

Povestea noastra


Cuvintele sunt lacrimile mele, cele care au vrut atat de mult sa planga si nu au mai putut, cele pe care sufletul tau le-a pastrat in adancuri de iubire, cele care acum nu mai au nici o putere. S-au rupt bucati din inima mea, am rupt bucati din inima ta, ne-am facut atat de mult rau pentru ca nu am stiut sa pretuim iubirea. Spune intotdeauna ceea ce simti si fa ceea ce gandesti cat nu e prea tarziu. Am promis sa-ti fiu o lacrima de roua in tineretea diminetii dar nu sunt decat suflet tulbur ce-si numara pasii pe drumul vietii. Am vrut sa-mi fi zambet de lumina cand intunericul ma apasa, dar ne-am transformat in cer de umbre, iar bezna ne sugruma in fiecare clipa. Sunt acum pentru tine doar aripa zborului frant, cioburile visului sfaramat, imensitate ... iar sufletele noastre s-au pierdut negasind cuvinte, plangand vise.

Niciun comentariu: