sâmbătă, mai 28, 2011

Sarut


Am plecat din nou catre lumea minunata a iubirii, la un capat uitat de lume, acolo unde doar amintirile mai scriu frumos povesti, despre ceea ce oamenii prin indiferenta lor au reusit sa darame. Viata insa merge mai departe, aratandu-ne cat de trecator e totul si cat de mult trebuie sa pretuim fiecare clipa de fericire primita in dar. Natura si-a imbracat sufletul in verdele sperantei, oglindindu-si frumusetea in ochii tai ce mi-au mangaiat in tril de primavara, pe o banca uitata de timp, visele. Mi-ai sarutat buzele nestiind probabil, ca-mi sarutai de fapt sufletul. Moment desprins din eternitate, cand zambetele noastre numarau dintr-un colt de buze secundele, timpul pe care mi-as fi dorit sa-l pot opri in loc, intr-o clipa de dor. Buzele mele cu surasuri melodioase, de care tu te-ai indragostit, iti soptesc in murmur de iubire "multumesc", pentru o noua poveste scrisa cu sufletul in cartea vietii mele. Saruturile sunt asemenea lacrimilor, cele adevarate nu se uita niciodata.

Niciun comentariu: