vineri, iunie 24, 2011

Asteptare





Intre freamatul sufletului meu impiedicand lacrimile sa-si croiasca din nou drum pe obrajii mei si ticaitul ceasului din perete, viata isi urmeaza cursul cum vrea ea. Ma asez din nou la masa tacerii, de vorba doar cu sufletul meu. Nu am stiut intotdeauna si la timp cum sa ma port cu oamenii din viata mea. Am simtit in ochii lor caldura vietii, bucurie si dragoste. Ne-am intersectat drumurile in atingeri de trup si inima, incercand sa schimbam mersul firesc al lucrurilor. Cine mai sunt eu? Cum sunt eu? Nici sufletul meu nu mai stie ce vreau sa mai las in urma mea, pe cine sa pun mai presus decat mine. Inevitabil, intr-o zi , veti pleca cu totii din viata mea, desi despartirea e atat de dureroasa. " A fi cu tine sau a nu fi cu tine este singurul mod pe care il mai am la indemana ca sa masor timpul", incercand sa fiu din nou EU, inainte ca tampla sufletului sa incarunteasca, sorbind nectarul dulce-amarui al asteptarii.

Niciun comentariu: