miercuri, septembrie 22, 2010

Floare de iubire


Printre cuvinte amagitoare, speranta mai indrazneste sa zboare lin, deasupra sufletului meu. Am prins iubirea in maini, iar flacara sperantei ma indeamna sa cred ca desi sunt doar un om pierdut printre pamanteni, am aripi sa zbor printre clipe, printre ani, in cautarea iubirii.In viata toate au un rost, iar iubirea nu se poate asterne in cuvinte, nu se poate asterne in cerneala. Iubirea este picur de ploaie, adiere de vant, nelinistea valurilor, rasaritul soarelui, drumul catre tine. Dureaza uneori doar o clipa, dar amintirea ei va dainui pentru totdeauna.Mi-e teama uneori... imi va fi teama si maine si poimaine... dar iubirea imi aduce lumina in suflet si frumusete pe chipul uneori obosit de asteptare. Cred in vise... oare e atat de greu sa iubim? De ce oare, ma intreb adesea, daca totusi iubirea te face sa simti ca traiesti cu adevarat.

Niciun comentariu: