vineri, aprilie 01, 2011

La tarmul marii


Am plecat impreuna la o margine de lume, cautand tinutul de pace al iubirii, acolo unde cerul saruta pamantul intr-un val de mare. Pe tarm un pescarus canta triste romante, alaturi de umbrele noastre imbratisate, intr-un vis transformat in realitate. Am devenit pentru o clipa valuri de fericire, adanciti in marea noastra de visare. Iubirea mea este acum o lacrima varsata in paradis, oglindita in sufletul tau. Iubesc pe jumatate, cu o jumatate de inima caci cealalata jumatate ti-am daruit-o tie, topindu-ma incet, incet, pana cand ne-am pierdut unul in celalalt. Mi-as fi dorit sa opresc o clipa timpul, sa culegem impreuna vise din stele, zambind si numarand clipele fericirii petrecute cu tine. Timpul insa a trecut grabit, parca dus de valuri. Am sa te tin de mana si-am sa-ti zambesc iar tu iti vei aminti mereu de sarutul meu, lacrima din buze de val, asezat cuminte pe gura ta fierbinte. Iti multumesc ca mi-ai fost alaturi printre vise, zboruri si iubire.

Niciun comentariu: