duminică, octombrie 09, 2011

Murmur de ploaie


Pe nisipul fierbinte al inimii mele simt gandurile tale ca o bataie de inima, ce tin aprinsa candela iubirii. Amintirea sarutului tau e ca o zbatere de aripi ce-mi pecetluieste buzele intr-un zambet, in singuratatile mele de dincolo de zi. Te port in adancul sufletului meu, acolo unde razele soarelui patrund piezise ca un fum de amintire, iar zambetul tau imi lumineaza noptile fara luna. Te vreau si acum in murmur de ploaie sa-mi soptesti cuvinte doar de noi intelese, iar degetele tale sa-mi rataceasca pe frunte, mangaind departarile dintre noi. Sa radem impreuna cand viata plange, sa invatam sa ascultam cu sufletul soaptele suspinelor din lacrimile de ploaie, ce cad marunt odata cu melancolica durere a frunzelor de toamna.

Niciun comentariu: